<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d29596568\x26blogName\x3dMESLEK%C4%B0+E%C4%9E%C4%B0T%C4%B0M\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://isdunyasi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://isdunyasi.blogspot.com/\x26vt\x3d-7616424281826022903', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Sitemiz 2008 Eylül ayından itibaren KAİNATAMEKTUP.com adresinden hizmet vermektedir.
Zaman zaman buraya da kayıt girilmektedir.

<$BlogDateHeade03 Ocak 2008

<$BlogItemBody$

İşte özlenen iş birlikleri. Her firmaya bir kaç meslek lisesi verilmeli. İnsana yatırım geleceğin teminatıdır.

TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası Anonim Şirketi ile motorlu araçlar teknolojisi alanında yeni teknolojilere dayalı laboratuar kurulması ve “FİAT Teknik Öğretim Programı” uygulanmasına ait protokol imzalandı. TOFAŞ ve Ulusoy Otomotiv'i tebrik ediyoruz. Diğer sektör temsilcilerinede örnek olurlar inşallah.

1- Millî Eğitim Bakanlığı Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü ile ile TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası Anonim Şirketi iş birliğinde, Otomotiv endüstrisinin; servis ve bakım hizmetlerinde ihtiyaç duyduğu, yeni teknolojileri bilen teknik insan gücünü yetiştirmek üzere, endüstriyel teknik eğitim okul ve kurumları bünyesindeki motorlu araçlar teknolojisi alanının, yeni teknolojilere dayalı olarak geliştirilmesini sağlayacak “FİAT Teknik Öğretim Programı” uygulanmasını kapsayan bu protokol 21/09/2007 tarihinde, İstanbul Şişli Endüstri Meslek Lisesi, İstanbul Samandıra Endüstri Meslek Lisesi, Ankara Güvercinlik Endüstri Meslek Lisesi, Adana Motor Meslek Lisesi, İzmir Gaziemir Endüstri Meslek Lisesi, Bursa Hürriyet Endüstri Meslek Lisesi, Antalya Merkez Endüstri Meslek Lisesi, Samsun Merkez Endüstri Meslek Lisesi, Kocaeli Endüstri Meslek Lisesi, Diyarbakır Burhanettin Yıldız Endüstri Meslek Lisesi ve Tekirdağ Merkez Endüstri Meslek Liselerinde uygulanmak ve imzalandığı tarihten itibaren 5 (beş) takvim yılı geçerli olmak üzere taraflarca imzalanmıştır.

2- Millî Eğitim Bakanlığı Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü İle Ulusoy Otomotiv San. Ve Tic. A.Ş. Arasında Endüstriyel Teknik Öğretim Okullarında “Volvo Kamyon-Çekici Teknik Öğretim Programı" Uygulamasına Ait Protokol İmzalandı.

Millî Eğitim Bakanlığı Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü ile Ulusoy Otomotiv Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi iş birliğinde gerçekleştirilecek Otomotiv endüstrisinin; servis ve bakım hizmetlerinde ihtiyaç duyduğu, yeni teknolojileri bilen teknik insan gücünü yetiştirmek üzere, Trabzon Of Hacı Mehmet Bahattin Ulusoy Endüstri Meslek Lisesi bünyesindeki motorlu araçlar teknolojisi alanının, yeni teknolojilere dayalı olarak geliştirilmesini sağlayacak “Volvo Kamyon-Çekici Teknik Öğretim Programı” nı uygulamak için bu protokol 25/12/2007 tarihinde imzalanmıştır. İmzalandığı tarihten itibaren 5 (beş) takvim yılı geçerlidir.
/div>
id="comments">

<$I18NNumCommen0 Yorum
<$CommentPager$ <$BlogItemCreatYorum Gönder

<$BlogItemFeedLKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]gItemCommegItemBackliass="comment-timestamp"> &lhttp://isdunyasi.blogspot.com/8NHome$> nd #comments -->